onsdag 16. september 2015

Utfordring #8 September/Oktober



Velkommen til ny utfording hos Scrappiness!! Høsten har kommet hos de fleste av oss, så her er det bare å grave seg ned i papirarbeider med god samvittighet.

UTFORDRING #8

Denne månedens utfordringe ønsker vi å se BLOMSTER på ditt prosjekt. 

En enkel oppgave, så her har Du ingen unnskyldning for ikke delta. Hva du ønsker å lage er helt opp til deg selv, bare det inneholder blomster i en eller annen form.

REGLENE for å delta finner du HER

Så har vi denne flotte premien, hva passer vel ikke bedre en blomster til denne flotte utfordringen.



Her er mitt inspirasjonsbidrag til utfordringen. Jeg ønsker å bevare litt av sommeren, så har tatt i bruk den nydelige serien Summer Crush fra Maja Design.


Utrolig flotte ark i nydelige sommer-farger. Jeg har pyntet med masse blomster og blonder. Tekststrimlene har jeg skrevet på data, og skrivd ut på skriver og klippet opp.






Produkter fra nettbutikken:



Med det håper jeg du har latt deg inspirere til å hive deg med på denne månedens utfordring. Gleder meg til å se bidrag fra Dere! Premien en flott pakke sponset av vår egen Scrapiness.





3 kommentarer:

  1. Og da blir fristen på denne rundt 10. oktober? Eller har jeg regnet feil?

    SvarSlett
  2. Hei Irene:) Utfordringen denne gangen varer til 13/10 kl 23,55, beklager at du har fått feil info:) Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett