mandag 9. april 2018

Spesiell klem til deg!




Hei og god mandag!

Heartfelt har kommet med en ny serie med Pioner.
De er så fine og minner meg om våren.
Serien heter Sweet Peony og består av små blomster med blader,
store blomster med blader og et sett med blomster som kan fargelegges.
Og en blokk med mange fine mønsterark i friske vårfarger.
Blomstene kan settes sammen og formes på utrolig mange fine måter.

Her har jeg brukt motivene som kan fargelegges og små blomster som jeg har formet,
 i en av de fine blomster formene til Heartfelt.








Her ser du hele kortet.
Knoppene er fargelagt med Chameleon fargeblyanter,
 Til slutt har jeg brukt en blender penn, for å få fine overganger.
De andre blomstene har jeg stemplet og fargelagt med Archival.







Jeg har brukt 3D tape for å oppheve blomsten og motivet i midten.







De små blomstene har jeg formet oppover, så de skal ligne på pionens form.
I midten har jeg limt på prills (små perler).
Selvfølgelig ble det glitter i kantene.
Tror nesten ikke jeg klarer meg uten glitter;-)






Jeg har valgt et enkelt utseende inne i kortet.
Klippet ut av de fine mønsterarkene med ferdige motiver.








Lykke til med ditt nye prosjekt!

Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Kristin





-MATERIALLISTE-

Bazzil; hvit coconut swirl, Juneberry
Mønsterark: Heartfelt
Heartfelt: stempel og dies
Fargeblyanter: Chameleon




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar