mandag 12. mars 2018

Clean & Simple

Hei hei:-) No er det lenge sidan eg har hatt innlegg i bloggen, så det skal bli veldig kjekt å få dele litt igjen:-) 

Eg startar veka mi veldig enkelt og greit med ein clean & simple layout. Når eg ikkje held på med mixed media er det nok denne stilen eg likar best. Her får bilete spela hovedrolla og så er det jo kjekt at det går så raskt å laga og;-) 



Denne layouten er laga ved å male på eit akvarellpapir med Jane Davenport mermeid markers. Så tok eg eit panel i kvit kartong og stansa ut ordet. Deretter limte eg arket eg hadde mala på under panelet og limte det så over på ein kvit bazzil. 


 Ellers er det veldig enkelt pynta med litt hyssing, klistermerke og eit hjerta stansa ut av rester fra eit ark eg har brukt tul å testa ut akvarellmaling. 


Produkter:

2 kommentarer: