fredag 3. november 2017

Farsdagsalbum med tags

Hei alle sammen!
Denne gangen har jeg laget et album til farsdag:)
Ideen til albumet fikk jeg etter mal fra Betina Olslund, så har jeg endret litt på mål og innhold:) 



Albumet er bygget opp av kraft og mønsterark, og det er brukt en del putetape for å lage dybde i albumet. 


Jeg har valgt farsdag som tema, og en steampunk-aktig stil, med ark fra Kaiserkraft, men dette albumet kan lages i alle mulige varianter, tilpasset formål. 


Her er det bare fantasien som setter grenser.   

Albumet er enkelt og kjapt å lage, men pynten krever noen timer, siden man skal pynte en del tags også:) 


Jeg håper dere er inspirert til å prøve selv! 
Ha en fantastisk helg alle sammen!



Mvh Karianne Teig

Materialliste



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar