mandag 11. september 2017

Takk for at du er til, hverdagskort

Fremdeles bitte litt tid igjen til å kunne delta på Utfordring # 8-Moodboard, som vi har gående.


Jeg lot meg inspirere av bilde nederst i venstre hjørne
og sånn blir det kort av.


Kortbase i kraft kartong med toppbrett (4 1/8 x 5 1/2 inch).
Stemplet direkte på kortbasen med tekststempel fra Kort og Godt.
Kutte ut en bit mønsterpapir og bord i kraft, ved hjelp av hjerte dies.
Så herlig at man kan bruke de store dies'ene man har som kant dies også.
Kuttet ut banner med die fra la la land,
og stemplet tekst med archival ink coffe.



Malt på et litt tykkere kopipapir med gul akryl maling. Stanset ut en haug med blader,
disse kan du fint klippe ut selv.
Farget bladene med vannbasert tusj i oransje og rød.
Limt alle disse sammen i en ring.
I midten har jeg brukt hyssing, som har fått litt akryl maling.
Surret en sirkel i ring og limt knuter på topp.
Blomsten er festet på kortet med 3D pute.



Inni har jeg stemplet tekst, direkte på kortbasen.

Det var det jeg hadde for i dag,
håper du lar deg inspirere og hiver deg med på utfordringen.

Da skal jeg opp å stemme. Godt valg, folkens.
Måtte det partiet jeg stemmer på, vinne :)
Over og ut!

Monica

-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR:
STEMPLER:
Kort og Godt "s-233"
STEMPELPUTER:
MEDIUM:
DIE/PUNCH:
PYNT:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar