mandag 4. september 2017

Art journaling med akrylmaling

Hei hei:-)  Juhuu min tur i bloggen igjen:-) Denne veka blir det litt forskjellig og eg starter med ei art journal side. Denne sida er brukt kun med akrylmaling og litt fargeblyanter og penn. Den er laga på eit kurs med Mindy Lacefield så motivet har eg ikkje funnet på sjølv;-)

Eg elsker virkelig akrylmaling! Det er enkelt å blande dei, bygge opp struktur og dybde og ein kan lett fikse eventuelle "feil".

For å lage dette maleriet har eg brukt mange ulike fargar. Dette skaper eit levende utrykk. Tru det eller ei, bakgrunnen er faktisk rød:-)

Malingen er lagt lagvis og skrapt av om og om igjen;-) Ellers er det skribla litt med fargeblyanter og teksten er skrive med kvit gel penn.






Produkter:





1 kommentar:

  1. Så flotte sider. Ligger litt arbeid i denne kan man se.
    Herlig havfru jente

    SvarSlett