fredag 4. august 2017

Lollipop blomst

Mer inspirasjon til utfordringen vi har gående.
Prosjekt med egen laget blomster.

Denne utfordringen falt godt i smak hos meg,
for jeg har kost meg med blomster hele uka.
Jeg håper du lar deg inspirere og hiver deg med på utfordringen.

Jeg har laget en veldig enkel variant,
men se for deg alle muligheten du har med denne typen kort.
Jeg digger det.






Du trenger 2 store, 8 halvparten så store sirkler og et sugerør.



Så bretter du alle de 8 små, fra sirkel til bladform.



Fester litt dobbelsidig tape i midten.



Limer de på.



Når du har fått blomsten ferdig, kan du fylle på med mer lim/tape under bladene.
Lim sugerøret mellom de to store sirklene.
Baksiden brukes som skrivefelt.

Jeg kuttet ut en ekstra sirkel på min og puttet i midten med tekst,
Festet også et blad på sugerøret.



Det var det jeg hadde for denne gang.
God helg!
Over og ut, vi bables!


Monica


-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR:
Bazzill "Kraft" "Grønn", Craft & You "I love vintage"
STEMPLER:
Kort og Godt "Tekststempel"
STEMPELPUTER:
Memento"Tuxedo Black"
DIE/PUNCH:
Sirkel dies

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar