mandag 10. april 2017

Et brettekort til nyfødt

Hei - mandag og  midt i påskeuken;)

I dag er det gråvær og et nydelig scrappevær. 
Jeg har laget et rosa, nostalgisk brettekort i de nydelige arkene fra Pion Design - Theodore og Bella.
Disse arkene gir deg stemningen fra et gammel barnerom fra 30-tallet.


Brettekortet er laget med to deler, slik at det får flere sider og det en fin effekt med vindu i front. 
Her kan du få fremhevet et fint bilde. 
Det kan like gjerne være et fotografi du setter her hvis du skal lage et bursdagskort.

Her kommer en del bilder som viser kortet fra forskjellige vinkler:)



Jeg har pyntet enkelt med blomster, sløyfebånd og halvperler. Alle kanter har jeg påført distress ink for å beholde det litt gammeldagse preget.



Kortet er her helt brettet ut og jeg har tenkt at en personlig hilsen kan man skrive på midtfeltet ved siden av bamsen med ballongene.

Jeg bare elsker disse arkene, de er så fine. Du finner de både til gutt og pike. 
De fungerer like godt til nyfødt, dåp og bursdag.


Her kommer en liten oversikt over det jeg har brukt:

Ark: Pion Design - Theodore og Bella - Rise and shine, Miss Ballerina and friends 
og Pion ensfarget ark Purpel III og Bazzil Lace.


Stempel fra Kort og Godt - du kan bruke denne 

Jeg tenkte at jeg på onsdag skal lage en tutorial på dette kortet, og også vise hvordan det kan få et helt annet utrykk. Så ta gjerne en titt innom på onsdag:)
Klem Bente-Heidi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar