fredag 24. februar 2017

Herrekort på under 30 minutter

Hei hei.

I dag viser jeg et herrekort som er laget med dies på under 30 minutter.
Og ja, riktig- 30 minutter er jo supert når man plutselig står der og har glemt å lage kort!

Dette kortet er veldig enkelt å lage dersom man ikke er så trygg på brette-teknikker.
Diesen jeg har brukt er fra Spellbinders og heter "Happy Days". Arket er embosset på forhånd før jeg stanset ut sidene. Jeg har farget med Distress ink og ellers bare stanset ut noe verktøy som pynt.
Enkelt og raskt! :)
.


Her er den tøffe diesen jeg har brukt til dette brettekortet.



På "trappen" har jeg også bruk diesene fra settet, og her har jeg variert med embossing- ark og et mønsetark med glitter. Greit å bruke rester man har liggende! :)
 Verktøyet har jeg stanset ut 2 ganger; først med svart bazill og så med sølv tape som deretter er limt over slik at verktøyet ser mere "ekte" ut.


Tallene og teksten er også dies. Tannhjul som pynt til et røft herrekort.




Håper dette gav lyst til å laget enkle og flotte kort uten å være redd for å brette og skjære feil! 
Lykke til, og så ønsker jeg en god og kreativ helg!



Klem, Helga <3



MATERIALLISTE

Papir:

Dies: 
(Tall- dies er fra TH)  Alternativ tall-dies: Memory Box  og K&G Alfabet
verktøy: Alternativ dies: First Edition, Tools & DIY

Embossingfolder:

Farge

Pynt/ annet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar