onsdag 30. november 2016

Lay Out med snø. Inspirasjon til utfordring #22, Moodboard

Hei hei. 

I dag har jeg litt inspirasjon til vår utfordring # 22 som pågår.
Jeg har laget en Lay Out fra mood boardet og ble inspirert av både fargene, sirklene fra bildet med stearinlyset og frosten fra bildet av bladene. Meen: Jeg bomma litt med fargevalget da jeg brukte rosa på chipboarden! Står ikke "godkjent" på denne siden det ble litt vel mye rosa, men jeg tenkte ikke på det før jeg skulle blogge.... Skivebom, kan man vel si at det ble...  :P    
Moodboardet finner du under.

Bakgrunnen er dekket med blank gesso, og jeg har brukt sjablong og
Faber castell stifter til å fargelegge.
Jeg var dessverre litt for ivrig med å lime mønsterarket på bazzillen, så jeg fikk masse bulker som jeg ikke greide å flate ut. (Typisk meg som ikke greier å vente til alt tørker, hehe)..

Moodboard:



Nærbilde av snøen som er limt på. Den ser overraskende "ekte" ut, og kan brukes til masse forskjellige formål. Jeg vet i allefall at denne skal utforskes nærmere! :)
Jeg har brukt varmepistol for å smelte denne slik at den ikke skulle drysse så masse. Det fungerte greit og snø- effekten ble beholdt. Chipboarden er fra Blue fern studios.




Jeg har lenge villet prøve å bruke snø effekt, og valgte å bruke det som et hjerte rundt bildet. Morsomt å prøve ut nye ting, og nå har jeg masse ideer for bruk av denne snøen!
Sirklene er fra et Chipboard fra Blue fern studios og er farget med Faber Castell pen.


Jeg håper at dette var litt inspirasjon og at vi får se masse flotte bidrag til vår utfordring. 
(Link til utfordringen finner du øverst i  innlegget).

På fredag er det Bente Heidi som skal inspirere dere, så besøk gjerne bloggen igjen da.

Ønsker alle en flott og kreativ dag! 


Klem, Helga :)





Utstyrsliste:


Diverse:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar