fredag 5. august 2016

En epoke er over.


God morgen og god fredag, det er rart å tenke på at i dag er det siste gang jeg skal inspirere her inne hos Scrappiness.. I dag vil jeg både vise mitt aller siste bidrag til bloggen, samtidig ha en liten kavalkade. 

Som siste innlegg blir det en Layout, og det er fremdeles kort og godt som bidrar til kitet.


Jeg har brukt en del medium, det er jo noe som står mitt hjerte nært :)


Du kan aldri få for mye glede, og det er noe en skal huske på når en scrapper å, gled deg over det du gjør, nyt det å kreere, kos deg og la tankene fare, og bare vær i nuet. Noe ungene er veldig flinke til, faktisk tror jeg vi voksne har mye å lære av dem ♥

Det jeg har brukt til denne Loen er:

Papir:

Medium:
Embossing paste svart fra studio 490
Heavy gesso hvit fra finnabair
wink of stella svart 
Glimmer mist gul og turkis

Div:

Det er ganske rart å tenke på at det har gått to år alt, jeg husker enda så overlykkelig jeg var over å bli en del av teamet til Scrappiness. Alle gode ting kommer som regel til en slutt, men når en dør lukkes, så åpnes som regel en annen.

Jeg vil gjerne vise dere litt av den utviklingen jeg har hatt under vingene til Lone og Ann Kristin.


Mitt aller første innlegg i Scrappiness :)





















2 år går fort, men sannelig har de inneholdt mye, tusen takk for meg, det har vært en ære å være designer hos Scrappiness ♥

God klemm fra Jorunn ♥

4 kommentarer:

  1. Awe ♥ For en nydelig avslutning og blogpost. Tenk så mye vakkert du har skapt og delt disse to årene. Dine herlige bobleinnlegg og alltid variasjon med hva du kom med. Det skal bli spennende å følge veien din videre. En ting er sikkert den blir nok innholdsrik og spennende. Heier på deg ♥ Rålekker LO du har laget til avslutning her ☺ lykke til videre ♥♥♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk godeste Linn, det har virkelig vært en herlig reise, og nå starter en ny en ♥

      Slett
  2. Nydelig LO som avslutning, og masse herlige gamle kreasjoner! Tuuuuusen takk for laget og inspirasjonen du har gitt meg! Vi holder kontakten! Masse lykke til videre. Stor klem, Helga ❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helga, klart vi holder kontakten, og må si du er en stor inpirasjons kilde selv ♥ klemm ♥

      Slett