mandag 20. juni 2016

Layout med papirdesign.


God morgen, i dag er det min tur å vise frem det jeg har laget med det vi i teamet har fått av Line eieren av Papirdesign.

Jeg fikk masse mønster ark, stempel, blomster, ord, bånd. 

Å slik ble mitt første prosjekt med produkter fra Papirdesign



Jeg har skvettet litt med gesso(som jeg blandet med vann) og Lyra Aquacolor, på fargestiftene brukte jeg en vannpensel.


Det eneste jeg har tilført her som ikke er papirdesign er hjertene av wood.




Det har vært en fryd å få være kreativ med Papirsesign produkter.

På onsdag kommer det mer. Ha en kreativ dag, klem Dt Jorunn ~

Jeg har brukt:

Papir:

Bazzill svart - Blå-
Papirdesign -Muligheter, Murstein. Muligheter, tro på deg selv,

Stempel:
Papirdesign- Piler

Blomster:
Papirdesign- Pioner , gammelrosa Hvite pioner, Roser Mørk rosa/rosa, Roser svarte, Søte blomster hvite , Hortensia blå,

DIV:
Lyra Aquacolor
Gesso
 Papirdesign -Ord, Perfekt.
Metallpynt
Wood hjerter
 Papirdesign Buttons


Hvis du vil være med på vår utfordring, hvor oppgaven er : Alt er lov, med lag på lag, og hovedsaklig papirdesign produkter, link til utfordringen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar