fredag 24. juni 2016

Et enkelt kort .



God morgen, min siste dag for denne gang, og med papirdesign produkter.

Jeg har laget et kort som kan brukes både til damer og menn.

Det mønster arket jeg har brukt her på dette kortet er helt klart en av mine favoritter fra serien Muligheter.



Jeg har brukt ranger sitt embossing pulver på stol stemplet, den stolen er i grunnen veldig staselig.


På selve tagen har jeg brukt to forskjellige papirdesign stempel, Lin og mur og dagen i dag er en gave.

Mønster arket som jeg har brukt er det samme, bare forskjellige sider.


Gjorde ikke så mye med baksiden slik at det flotte mønster
arket ville komme frem.


Inni har jeg laget god plass til å skrive på, og jeg likte så godt teksten som fulgte med på stol på meg stemplet så jeg brukte det her å. la svart bazzill bak mønster arket slik at det skulle poppe litt frem

Og hoved stemplet er fra serien Dagen i dag er en gave.


 Ha en nydelig fredag og ei nydelig helg ♥
Klemm DT Jorunn ~


Jeg har brukt:

Papir:
Bazzill svart, eggshell
Papirdesign Mulighet, drivved

Stempel:
Papirdesign, Lin og mur, Dagen i dag er en gave, stol på meg

Div:
Dots
Ranger embossingpulver
Tag
Distressink  black soot, mermaid lagoon.

4 kommentarer: