fredag 8. april 2016

En liten veske med tutorial

Hei, nå er det fredag - snart helg, 
og jeg har som jeg lovet tidligere i uken en ny tutorial.
Denne gangen på en liten veske


Denne vesken har et ganske stort rom som rommer litt. Skal du gi bort en liten gave er denne perfekt, og det er sjokolade eller et vakkert skjerf. Perfekt nå i disse konfirmasjonstider. 
Kort og gavepakning i ett :)


Jeg har brukt arket Muligheter . si det med blomster fra Papirdesign, og teksten er en stickers også fra Papirdesign. 

Hjertet i front har jeg brukt Stampendious Frantag embossing på for å gi det litt "swong".


Jeg har brukt blonder og perlebånd i toppen, og litt blomster i font og noen halvperler rundt blomstene.


Vesken lukkes med en liten borrelås, og denne sitter godt så du er sikker på at innholdet ikke faller ut.


Her kommer en liten tutorial på hvordan den er laget:

Ark: 11" x 8 1/2"
Langsiden preger du på 3/4", 4 1/2", 6 1/2" og 10 1/4".
Kortsiden preges på 2" og 6 1/2".
Lag to preger på skrå som vist på tegningen. Brett inn og lim som vist på bildene.

Håndtakene er laget av ark som er 8 1/2" langt og 3/4" bredt. Håndtakene limer du ca 1" inn fra hver kant.



Nå bretter du inn alle kanter.

Og så er det tid for lim.


Ferdig limt ser vesken slik ut og du er klar for å pynte:)

Det var alt jeg hadde for denne gang. Da ønsker jeg dere en god helg:)


Materialliste
Stampendious Frantag - Aged rose embossing enamel









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar