mandag 25. april 2016

Bursdagskort

Hei og god mandag! I dag har jeg et bursdagskort til en sporty dame på 59 år som er glad i å strikke og å bruke sykkelen sin :)

Jeg valgte de flotte Maja Design Summer Crush papirene hovedsaklig på grunn av det flotte motivet med sykkelen, men også fordi jeg digger de herlige retro-fargene.


I og med at jeg gjerne ville ha med mange elementer på kortet har jeg valgt å lage det i
størrelse 6" x 8". Te-kanna er med fordi hun alltid har en kopp å by på og
spillkortene symboliserer alle de kjekke spillkveldene vi har.


Dette kortet har ikke en eneste blomst i pynten! Helt utrolig til å være meg, men synes jeg fant så mye annet flott å pynte med at blomstene faktisk ble overflødig :)


Inni kortet har jeg brukt strikke-stempler fra Papirdesign, Garn-nøstet er stemplet på mønsterark, klippet ut og limt på kortet.


På "skrivesiden" er det kun pyntet med mønsterark.


På baksiden har jeg tatt igjen noen av temaene på kortet.


Ønsker dere en flott ny uke! Hilsen Ann-Kristin

Dette er brukt på kortet:










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar