onsdag 12. august 2015

Dobbelt tag-kort




I dag har jeg brukt mønsterark fra serien Antique Bazar
fra Kaiser Craft.


Arket har jeg kuttet til 8,5x11 "
 Brett på midten på kortsiden


 og brett på midten på langsiden.
 Kutt ene bretten på kortsiden inn til midten- slik som bildet viser.
Kan være vanskelig å se, så jeg har lagt en
bonefolder der for å vise :)

 Brett som på bildet- ene siden inn til midten, andre ca 2,75" inn.
Så bretter du den delen med det minste hjørnet over den andre delen,
snur arket og bretter den største delen opp som den første.





 Hvis du legger sammen kortet nå skal det se slik ut.
Venstre side av kortet er lukket, høyre side er åpen.
Lim så sammen kantene på høyre side- jeg brukte
flytende lim, men det fungerer også med
dobbeltsidig tape :)
Sånn ble kortet ferdig pyntet :) Jeg har klipt
ut klokker av ark i samme serie, tagsene har fått
en dusj med Glimmer Mist, blitt stemplet på med
 bakgrunnststempel og fått en tre-knapp fra MME.
Båndet har fått litt stempelblekk og litt Glimmer Mist
for å ta opp fargene i arket, har satt på litt bånd på kantene,
og pyntet med blomster fra prima.

Håper dette var forståelig- er noe uklart er det bare å spørre :)

*Helen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar