torsdag 2. juli 2015

En liten sommer bok.

Da jeg lagde kort til det siste kitet, fikk jeg en ide, det kortet kunne jo å brukes til en liten sommerbok, og vil du ha den større er det ikke noe problem å feste på et ekstra ark.
Så kan du lime inn et par bilder på den ene siden og skrive på neste, og ikke minst la barna skrive selv. Dessuten så er de fine å ha fremme som pynt.

Her er fremsiden. Jeg har brukt noen mønsterark jeg aldri før har vært borti This&That, herlig å jobbe med.


Fargene på arkene er jo ikke akkurat sommer farger, så derfor tilførte jeg litt sommerfarger på pynten.


Jeg har ikke skrevet noe enda, men ville bare vise hvordan det ble, og hvor mye plass en kan skrive på.


Jeg setter stor pris på når mønsterark i en serie har utklipsark i tillegg, for da går fargene så godt sammen.


Her er baksiden, veldig flotte farger til gutt, mann.


Man kan jo selv bestemme hvor mye en vil skrive kontra hvor mange bilder en vil ha.


Dette er jo noe en kan lage sammens med barna å, et lite sommer prosjekt.




Det var det jeg hadde for denne gangen, ha en nydelig kreativ dag ~Dt Jorunn~

Jeg har brukt.
Echo park paper This &that Vintage fans-Numbers-Yard- Journaling Cards-signs-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar