tirsdag 23. juni 2015

Kit Harmony.

Sent med godt kommer neste kit, jeg har virkelig fått kost meg med noen herlige mønsterark fra Blue Fern Studio. Det første jeg vil vise dere er selve kitet.



Masse herlige pynt som jeg vanligvis ikke bruker, ja bortsett fra blomstene da .


Har prøvd meg på litt annerledes kort, og har brukt det ene mønsterarket som pynt ved å klippe opp alt det fine som var på det, av rammer og tekst.
Jeg har tilført gesso og ink, men det følger ikke med i kitet.


Jeg fikk lyst til å lage et litt annerledes kort, mini bok med litt bilder og minner. For når du åpner så kommer du da rett på disse sidene. De er å fine å ha som pynt fremme.

Jeg har brukt ordene som står nederst på mønsterarket og fra utklips mønsterarket jeg fikk med.


Slik er den på baksiden. Jeg har ikke skrevet noe inni ennå.


Den første LOen er fra da jeg var på kurs med Becky Higgins, måtte jo bruke litt nye bilder. Her å har jeg klipt ut ord fra mønsterarket. De er så fine disse arkene, de har så mange flotte detaljer.


Så en LO fra et av mine favoritt mønsterark, her har jeg klipt ut litt blomster av det mønsterarket jeg hadde startet å klippe i, synes det er litt kjekt å mikse med utklips blomster og vanlige blomster.



Var ikke så mange rester igjen, men fant ut at jeg måtte se om jeg fikk til å lage en tag og det gjorde jeg. Lagde en litt stor en slik at jeg kunne få med meg fugleburet.




Det var det jeg fikk ut av dette kitet, har du lyst på er det bare å trykke på linken her, Harmony kit

229 for dette herlige kitet er gitt for pengene :) Jeg har virkelig kost meg med å lage dette.

Ha en herlig kreativ dag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar