fredag 15. mai 2015

Utfording #4 Sommerfugler, blomster og innslag av blått

Våren er over oss for fullt. Løvet spretter, solen skinner og de første blomstene har for lengst meldt sin ankomst. Livet føles litt lettere på denne tiden...vi har hele sommeren foran oss, og masse å glede oss til. Jeg ELSKER våren! 

I denne utfordingen skal vi derimot hylle sommeren, og for min del betyr sommeren sol, glede og ikke minst båtliv. Derfor vil jeg gjerne se innslag av blått i bidragene deres (kan bruke andre farger i tillegg selvfølgelig), jeg vil også ha med blomster og minst 2 sommerfugler.
Regler for utfordringen finner du her. Utfordringen varer til 14. juni kl 23:55.

Har laget et kort som jeg håper kan være til inspirasjon :)





Og sist men ikke minst...ingen utfordring uten premie:



Håper å se mange flotte sommerlige bidrag! 
Klem fra Ann-Kristin











3 kommentarer:

  1. Dette var ett herli kort du :-) kan du si kordan dies du har brukt, den med blarne på ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Tusen takk :) Det er brukt forskjellige blad-dies: Poppy design; Massa Leaf Outline, Elizabeth craft dies; Curvy Leaves og en fra Cottagecutz som heter Leafy Branch.

      Slett
  2. Nydelig kort du har laget! <3 Og fin utfordring som jeg må prøve meg på ;)

    SvarSlett