fredag 1. mai 2015

PYNTET ESKE TIL BABY

Heisann :)
Jeg har ikke kommet ut av baby-bobla enda, gitt :) Disse arka til Maja design er bare helt utrolig nydelige, og jeg måtte bare lage en boks også, mens jeg var i babymodus, hihi**

Eska er ganske stor, og er kjøpt på søstrene Grene.. Jeg har ikke pyntet den inni, siden jeg tenkte at det skulle brukes til å legge forskjellige småting og minner oppi - fra både før og etter fødsel..

Slik ble altså eska til slutt :)



Jeg har lagt et lag med osteklut under mønsterpanelet oppå lokket og brukt forskjellige ark av serien Vintage Baby fra Maja design.



Et motiv fra klippeark punchet ut med en MS sirkelpuncher og flere størrelser med kakeservietter under.. og litt perler måtte til.


Oppå lokket - søtt stæsj av mange forskjellige slag.. Her er du også igjen de små søte skoa fra vimplene jeg lagde ..


Rosa seambinding, bamsecharms og ei lita sølvskje..


Chipboard fra Blue Fern studios og en gammel blonde under..


De søte små ordene er klistremerker


Bildet er fra et av mønsterarka. Bladene er min kjære dies fra Memorybox.

Produktliste:

Mønsterark - Maja design Vintage baby
Blad-dies - Memorybox Botanical stem
Klistremerker ord - Studio Calico Brighton
Charms - skje og bamse
Søte små babysko - Little B ministickers
Chipboard - Blue Fern studios

Da var min uke over for denne gangen og jeg ønsker alle lesere av bloggen en kjempefin helg :)

stor klem, Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar