fredag 3. april 2015

Mixed Media og tags

Det er ikke så lenge siden jeg fikk øynene opp for mixed media :) Det er jo kjempegøy å kline og spraye, mixe og trikse ;) Og tags passer jo utmerket til små fargeglade prosjekter :)
 På denne tag`en har jeg brukt lilla og turkis maling fra Dina Wakley, som jeg har smurt utover med et gammelt gavekort ;) Når det har tørket har jeg hatt svart embossingpaste på en alfabet sjablong. Så har jeg splæsjet litt med svart spray fra Art Anthology, og laget sirkler med korken til limtuben min ;) Etterpå har jeg gått over kantene med svart Faber-Castel gelatos, og tehgnet prikker med sharpie-pennen min. Til slutt har jeg stemplet et tekststempel fra platen Scribbly Birds, og der er også fuglen fra. Den er stemplet på et ark, fargelagt med Faber-Castel gelatos ,klippet ut og festet til tag`en med 3D-puter :)



På denne tag`en har jeg sprayet med  Art Anthology i gul og turkis, over en alfabet-sjablong. Har klint litt medArt Anthology sorbe maligng oppå, og satt på en fugl fra Scribbly Birds- platen. Tekststempelet er fra samme plate, mens notene er fra Papirdesign "Fuglekvitter" platen. Kantene er svertet med cats eye, og jeg har tegnet på kanten med sharpie`en min :)

Det var det jeg hadde for denne gang- håper du har funnet litt inspirasjon :)

*Helen*


1 kommentar: