torsdag 16. april 2015

instagram album.


Hei alle sammen, jeg var så heldig å vinne et instagram album på treffet jeg var på i Februar, og enda heldigere fordi scrappiness hadde det jeg trengte for å fylle det. Dette albumet er ganske genialt når det kommer til å dokumentere små hendelser. Det er både pittesmå lommer og litt større lommer. Uansett så stor koste jeg meg da jeg lagde det.

Som du ser tar det ikke store plassen og det er kjempe flott å gi vekk som gave å, eller om du skal på et utdrikningslag er det jo yppelig. Ikke for stort og fin plass i bokhylla for å vise frem :)

Pakkene man får til å ha i lommene kommer i alle varianter, og siden jeg ville dokumentere Legolandtur så valgte jeg simple stories disney  say Cheese.
Fikk til å med plass til rammer, og jeg elsker rammer. Synes de er så flotte til å understreke litt.

Dette er andre gangen for Alex i Legoland, bare at dette er første gang han ikke sitter i vogn. Han storkoste seg, og da koser jo foreldrene å seg. Veldig artig å se øynene hans, og hvor vitebegjærlig han var.


Man kan vel understreke at mor og datter koser seg veldig. Vi er ganske tidlig på året så var ikke så mye kø som den første gangen vi var her.


Begge mine småtroll var ganske overgitt over at alt var laget av lego.


Litt skeptisk til denne, var ganske høy lyd, så jeg måtte nesten gå inn sammen med storjenta.


Båtturen er en ganske herlig skue, jeg kan ikke annet en å bli imponert.




Isen var en smule kald, hehehehe.


Denne her var en prøvelse for far, men ungene elsket den, og vi har vært i legoland noen ganger, denne må prøves hver gang :)


Hvordan er det mulig at en lego hund kan tisse, rett før vi tok dette bilde gråt alex fordi hundene tisset på han, men da vi forklarte at det bare var vann gikk det greit.


Mellomfornøyd med at vi skulle dra, de hadde jo nesten ikke gjort noe på de 4 timene vi hadde vært der..


Begge to var helt fasinert av dette, dermed måtte det jo bli dagens foto.


Inne her kunne vi skyte på div ting og begge ungene ville ta denne flere ganger, måtte jo konkurrere om hvem som fikk mest poeng. Mens mor og far var mer opptatt av alt det kuule som var inni.



Vi var ganske slitne da vi endelig var klar til å dra hjem, og vi var enig med legomannen det hadde vært godt å legge seg å blunde litt.


En herlig dag som har gitt mange gode minner.


Heldigvis ikke så mye venting denne gangen. Lurt å dra utenfor sesongen Juli.

Jeg har brukt.

Sn@p! Say Cheese II; Chipboard Frames 4338






Det var det jeg hadde for denne gangen. Ha en nydelig dag.
~DT Jorunn~











2 kommentarer:

  1. For en flott fotobok! Masse fine detaljer og ryddig og inspirerende 😊

    SvarSlett