onsdag 18. mars 2015

Å nyte, Art Journaling

God morgen, da var jeg tilbake igjen, og i dag har jeg en Art Journaling hvor jeg har brukt ord jeg har klipt ut fra et blad. Ble så fasinert av hvordan bokstavene var så jeg fant ut de må jeg bruke til noe.


Jeg fant dem faktisk i taxfree bladet til danskebåten, vi var på i vinterferien.



Jeg har lekt meg med forskjellige typer Glimmer Mist, grønt, orange, som jeg malte på med pensel, og turkis, stempel og WasiTape. Jeg har brukt  Amsterdam maling svart og et gammel bank kort til å lage streker rundt hele AJ.

Det var det jeg hadde i dag, i morgen kommer det noe nytt igjen. Ha en nydelig dag så lenge.

~DT Jorunn~

2 kommentarer:

  1. Det der må være de kuuuuuuuleste bokstavene jeg noensinne har sett brukt i AJ! Jeg ble nest litt vill her hihi av ren girahet og lyst å gjøre det samme! Du er så flink Jorunn!

    SvarSlett