onsdag 3. desember 2014

JULEPAKKE-PYNT

Syns det er så koselig å pynte julegavene litt ekstra når jeg pakker de inn. Og da jeg så at de hadde fått noen fine mini-tags i butikken, visste jeg med en gang hva jeg skulle bruke de til. Har bare fått tid til å pynte stjerner, men de finnes også i små minihus-utgaver

Vil bare beklage bildekvalitete  veldig! Blir jo ikke skikkelig lyst om dagene og når jeg i tillegg ikke klarte å få de skarpe en gang, da skal du ha takk :) og det så jeg jo selvsagt ikke før det var helt svart ute, hehe.. Håper det vises litt hvordan jeg har gjort det..


Så at disse små stjernetagsene allerede var utsolgt, men det er jo bare å klippe til stjerner selv. Jeg har kledd den både under og oppå med rester av mønsterark (Pion). Det øverste panelet klippet jeg litt mindre og satte på med limputer, for å få en litt tredimensjonal effekt. Og masse Arleenes glitter snow. I midten har jeg limt et av disse vakre hjertene fra Darice. Dabba med hvit gesso og limt på en perle.
  



Her ser du to andre varianter også. En med osteklut og snøkrystall-dies  med glittersnø og en liten bling. Den andre har jeg limt på et par med votter - jeg har brukt denne diesen og snø.


Eksempel på en pakke som er (over)stæsja *fnis* med små pynta stjernetags..

*
*

Da går vi fra stjerner til skøyter!!!



Denne TH - diesen er også en av mine favoritter. Her har jeg stansa den ut i kraftkartong og så i helt hvit Basill som er limt oppå igjen, der skoen er. Jeg har tredd i en tråd med synål, litt vanskelig å få fint.. På skøytebladet har jeg brukt stikles glitterlim - diamond.. og kantene er svertet med distress ink, vintage photo.


Skøytene er hengt sammen i et bånd fra rotekassa mi og en fin liten fjær.


Jeg har også knytta på et par av de nydelige små bjellene.


Og så er skøytene kommet på en julegave (imponerende skarpt bilde)... Ganske dekorativt og ikke alltid så mye som skal til ;)

Ønsker deg en nydelig onsdag og så er jeg tilbake på fredag med en tutorial på gavekort-holder :) En artig liten sak :)

klem, Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar