mandag 24. november 2014

Tag med 3D effekt

Hei igjen!
Ukene flyr, synes ikke det er lenge siden det var min uke, og nå er den allerede her igjen! Og ikke lenge igjen til jul heller, begynner å kjenne på det nå! Det blir jul fra meg denne uka her også, nå er dere advart! :)

I dag vil jeg vise en enkel tag. Den er inspirert av de flotte juletrærne Helen laget til utfordringen vår i forrige uke, dere fikk vel med dere dem? Jeg valgte å sette et på en tag, og synes det ble en morsom effekt!


Har brukt en tag fra Inkssentials som er svertet med Distress ink. Treet er stanset ut med diesen Elines tre. Jeg har brukt 5 trær, brettet de på midten og limt to og to sammen, før jeg limte den på tagen. Mønsterark fra Maja Design. Har brukt en blonde og en hyssingbit til å lage sløyfe i toppen. 

Ønsker deg en fin uke!

Klem Malin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar