fredag 24. oktober 2014

Dekorert eske

Hei igjen! 
Jeg måtte ha en liten "julepause", og fant ut at jeg vil vise dere en eske jeg dekorerte, og som datteren min fikk bursdagsgaven sin i. Gaven var en tur for henne og meg til London. (Like mye gave til meg egentlig... Hihi)


Esken er i utgangspunktet til en Ipad mini. Jeg klarer jo aldri å kaste noen esker eller bokser, det er jo så kjekt når man plutselig trenger noe å gi bort! Først har jeg gått over kantene på esken med Cats eye Gray whale. Esken er enkelt og greit kledd i mønsterpapir fra Simple Stories; Sn@p! Basic Kit Urban Traveler. De prikkete stripene, og "bingobrikka" er fra samme serie! Flyet, koffertene og klistremerket over bildet av oss er alle fra Simple Stories/ Sn@p! Det store Londonskiltet er et bilde som er funnet på nett, og bare printet ut. Synes det er veldig greit å bruke Sn@p!produktene til noe annet enn den tenkte lommescrappingen. Det er jo så mye stilig i de ulike seriene! :) Limte også på en mynt og et par knapper.


Inni esken la jeg en guidebok for London, en liten pose med noen pund i, og en billett fra LYB; The Escape Tear-out Book.  Mange fine "reiseeffekter" i den blokka, og passet perfekt inn her!Bunnen i esken ganske enkelt noen bilder fra London, og et av hotellet vårt, klistret på!


Ønsker dere en god helg! Jeg er tilbake på søndag med et siste julebidrag! :)

Klem Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar