fredag 6. april 2018

Bursdag


CAS kort lager jeg ikke så ofte,
men her har jeg gjort en forsøk.


Det er fortsatt lag på lag,
men det blir det vel når man dekorerer alle 4 sider!


Jeg digger den embossingfolderen jeg har brukt,
ble jo så krisp og flott embossing av den!
Og enkelt pyntet med ett skilt fra Prima :)


Samme motiv som på dette kortet :)
Men allikevel helt forskjellig!
Her har jeg fargelagt rett på stempelet og sprayet på vann,
deretter stemplet på kartongen :)



Enkel innside :)


Ha en flott fredag,
klem fra Maya





Stempler: Penny Black - Dancing Daisies
Tekst: Kort & Godt - Tekster M390

Papirer: Bazzill - Coconut swirl (grå), Chablis (rosa)
Verktøy: We R Memory Keepers - Next Level ABC 123 embossing folder
Annet: Alle kanter er svertet med Distress ink Victorian velvet
Medium: Ranger - Distress tusjer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar