mandag 20. november 2017

Ny designer er på plass i gjengen vår:)


Siste tilskuddet til gjengen vår er nå på plass og jeg vil ønske Line Øverby velkommen i Design Teamet. Er så glad for å ha deg med og gleder meg til å se alt det fine du lager.
Line er super på mye, men fargeleggingen er helt rå.
Velkommen til vårt kreative kaos Line!


Jeg er Line, 
og jeg er veldig glad i alt som har med kreativitet å gjøre.
Spesielt papir og fargelegging.
Jeg snublet over denne hobbyen i 2009,
og siden det har det bare eskalert.
Det går mest i kort med fargelagte motiv,
og da bruker jeg gjerne Prismacolor eller distress.

Utover det så er jeg en gift trebarnsmor, 
bosatt i en liten kommune i Hedmark.

Dagene fylles med turer i skogen, trening og masse 
herlig kvalitetstid med familien.

Det var litt om meg,
så da er jeg klar for mitt første innlegg
 hos Scrappiness.

Gleder meg til å begynne på oppgaven,
og kanskje få bidratt med litt inspirasjon.



Et sløyfekort til ei god venninne.

Teksten fra Papirdesign sier vel det meste. ;-)

Siden forsiden er såpass "mye", har jeg valgt å pynte enkelt inni kortet.

Skrivefelt i samme stil som resten.



Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line




Verktøy: Dies - Kort&Godt - Ovaler med søm, Punch - Floral Punch
Pynt: Klistremerke - PD 15052 Weekend, Blomster - Papirdesign

Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Pumice Stone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar