mandag 7. august 2017

Juletag med glitter

Hei, hei.

Ferien er over for denne gang, og jeg har omsider lurt meg ned på hobbyrommet.
Det er lenge siden jeg har scrappet, og som inspirasjon til å begynne igjen, fant jeg utfordringen til ArJo's Tag og ATC kos på FB. Dermed ble det- av alle ting: en juletag! 

Her har jeg kost meg med mist, stensiler, perler, glitter, "snø" og stempel.



Juletrærne er stanset ut av bølgepapp med dies fra Kort og Godt. På trærne har jeg brukt embossing og limt plastic winter snow og varmebehandlet det. Det andre treet er dekt med glitter, og pyntet med små perler og tre- stjerner. Tekst fra Kort og Godt.
Reinsdyrene er puncher og jeg har valgt å bruke kartong og mørk brun bazzil til disse for  å få en skygge- effekt. Litt perler i bakgrunnen hvor jeg har brukt stensil og paste, og farget med forskjellige farger glimmermist.




Da gjenstår det bare å takke for titten og ønske en flott og kreativ uke!
På onsdag viser jeg et album med de fantastiske arkene fra Ella & Viv

Klem, Helga.




Materialliste:









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar