onsdag 12. juli 2017

Lek med oxide ink

I dag vil jeg vise hva jeg har gjort med blomsten jeg fargela på mandag. 
Jeg hadde ikke fått testet oxide inken ennå, og fant ut at dette var en god anledning. Så da var det bare å leke ivei:)
Og som jeg koste meg. så morsomme å jobbe med, og for ett herlig utrykk de gir. 
Syns det er vanskelig å beskrive, men prøver. Matt opake utsende, nesten litt som semsket skinn.

Prøvde å forstørre bildet litt, noe som gjorde det uklart, men ville prøve å vise det fine "spillet" i fargene





Her er ett som ikke er blåst sånn opp




og det ferdige koret, syns det ble utrolig fint i fargene



Satte blomsten på 3D puter og stemplet en tekst jeg synes passer utrolig godt til dette motivet.


Dette er hva jeg brukte for å lage bakgrunnen:)



 Håper dette ga deg lyst til å leke litt med farger
Klem Lone

Materialliste:
Tim Holtz tekst stempel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar