fredag 19. mai 2017

Herrekort.




Hei og god fredag! :)

I dag har viser jeg et herrekort og her har jeg brukt industrial- mønsterark til bakgrunnene.
Kortet er enkelt laget med washitape, pynt fra Prima. Stempeltekst fra Papirdesig.
Motiv er en digi fra Digistamp.




Jeg har brukt lag-på-lag med ferdig utklipte chipboard fra Prima.
Inni kortet har jeg brukt industrial- ark fra samme serie som bakgrunn. Metall som jeg har farget med de tøffe rustfargene fra Finnabair. Ellers er det stempeltekst fra Norsk stempeldesign. 








Disse ferdig utklipte delene er kjempegøy å leke seg med.
Sirklene er utstanset med punch og er tiltenkt plass til å skrive en hilsen.








Det var alt for denne gangen!
Jeg ønsker alle en fkott og kreativ uke.


Klem, Helga :)



Produktliste:


Ark: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar