fredag 30. september 2016

Mixed Media tag

God fredag! :)

I dag viser jeg en tag jeg laget på 10- års jubileumet til Scrappiness i august.
På treffet ble jeg så inspirert av alle kurs og de utrolig kreative deltakerne, så jeg gjorde som
 jeg ofte gjør: blandet diverse stiler/ teknikker på samme tag og bare storkoste meg!

Jeg har brukt stensiler og paste på bakgrunnen, embosset, fargelagt og brukt ink spray. Rett og slett kost meg med diverse medium. Jeg har også  stemplet litt, brukt tissue paper, aluminium og en chipboard- rest.
Etter et kurs fant jeg en pensel i søppelspannet! Den var for dyrebar til å kastes, så den havnet rett og slett på tagen sammen med to utklipte pensler fra Canvas Corp mønsterark. Tuppene har jeg malt med Tattered angels high impact paint. Det samme har jeg gjort på pensel charmsen fra Ken Oliver.
Denne malingen er full av pigmenter og dekker det meste man maler på, og så tørker den utrolig raskt. Veldig bra å bruke til farging av metall og fargelegging/ maling generelt.


Nærbilde:




Takk for at du besøkte bloggen, og takk for meg for denne gang.
Neste uke er det Bente- Heidi som skal inspirere litt på bloggen, så ta gjerne turen innom da.

Da ønsker jeg alle en flott og kreativ helg!
klem, Helga <3


Utstyrsliste:

Embossingpulver: Stampendous aged

2 kommentarer: