onsdag 21. september 2016

Et lite eventyr, sjokoladekort [Tutorial]

En perfekt liten oppmerksomhet som passer til liten og stor.
Super enkle å lage, også blir de bare så søte.


Laget eget mønsterpapir med god hjelp fra stempelputer, sjablonger og stempel.
Digger serien "Ranger Dye Ink" liker de fargesterke fargene, og den er vannfast når den har tørket.
Farger til å bli i godt humør av.

Min største utfordring med disse kortene,
er å ikke spise sjokoladen før jeg er ferdig med kortet.


Har skjedd at den plutselig forsvinner, før jeg har fått begynt. Er bare så gira på og få lest det eventyret, tulla,
det er sjokoladen som frister.
Så da må jeg ut å kjøpe ny, for så å kjøpe enda en, rett før det skal gies bort.
Er det flere som sliter med dette?

Styrke er evnen til å bryte en sjokoladeplate i fire deler med bare hendene
- og så bare spise én av delene.
 Judith Viorst






Størrelsen på mønsterpapiret jeg har brukt:


2stk. 2. 5/8 X 2. 5/8
2stk. 3. 5/8 X 2. 5/8


Kaffekos


Nå som innlegget er i boks, skal jeg ta meg en kopp kaffe og kose meg med de små platene med sjokolade.
Ha en fin fin dag :) Vi bables til fredag!


Monica



-MATERIALLISTE-

KARTONG/PAPIR:
-Bazzill--Sour Grape, Bazzill Lilla--Caribbean Breeze, Bazzill Blå--Sunflowers medium, Bazzill Gul/ Orange-
STEMPELPUTER:
-Ranger Dye Ink--Cheese Puff--Pink Gumball--Wild Orchid-
-Distress Ink--Mustard Seed-
STEMPEL:
-Kort & Godt--S243--M128-
STENSILER:
-Memory Box--Style88518--Style88534-
DIES:
PYNT/ANNET:
-Div. Bånd--Bling--Øyne--Magnet-



7 kommentarer:

  1. Disse var supersøte og herlige!! Skikkelig fine! :D
    Takk for tutorial :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Tone <3 Hadde det vært en Oscar for kommentarer, så ville jeg gitt den til deg :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en kjempeide og for en fin tutorial. Jeg har laget denne i juleutgave :-) Se gjerne her:
    http://scrapperypa.blogspot.no/2016/10/julegaver.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for linken :D Juleversjonen din er kjempefin og jeg liker at du har endret i størrelsen, det skal jeg prøve neste gang. Så hyggelig å se andre versjoner av denne :) Absolutt vert turen innom, ekke bare en, men mange kort der. Nydelig pyntet og satt sammen <3

      Slett
  4. Her er mine kort som er inspirert av dette innlegget. Mine kort er i størrelsen ca.10x11 cm
    http://guriskort.blogspot.no/2016/10/fleire-sjokoladekort.html
    http://guriskort.blogspot.no/2016/09/inspirert.html.

    SvarSlett
  5. Takk for flott bruksanvisning!
    Slik ble mitt kort :)
    http://sivicsinblogg.blogspot.no/2016/10/et-lite-god-bedringskort-med-sjokolade.html

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at dere deler, så hyggelig å gå inn å titte :) Så gøy og se hvor forskjellige de kan bli.
    ♥ Flott arbeid.

    SvarSlett