mandag 15. august 2016

Utfordring #19, SIRKLER

Hei hei.
Da er det ny utfordring hos Scrappiness, og denne gangen ønsker vi å se SIRKLER!
Du kan lage hva du vil, bare vi får se sirkler i en eller annen form.
Reglene finner du her, om du ikke følger dem ser vi bort fra bidraget når vi bedømmer.
Denne utfordringen varer frem til 13/9 kl 23.55

Som inspirasjon til denne utfordringen har jeg laget en tag med mixed media.



Jeg har brukt et par sirkel- dies fra Spellbinders  (Contemporary Circles) og fra Memory box 
(Large ringlets) . Begge diesene er supre til alle typer prosjekter, og kan lett klippes 
og formes om man vil det.
Teksten er rub ons fra Staz og er festet med limputer. De gjennomsiktige epoxy dottene er fra Epiphany Crafts.




Stensilen er en ny klokke sjablong fra The Crafters Workshop som jeg bare måtte ha!! 
Den kommer i str. 6x6 og 12x12, og her har jeg brukt den minste størrelsen og klippet til slik at jeg bare fikk frem klokka. :) 

På stensilen av klokka har jeg brukt Akryl Modeling Paste, og på teksten "time" har jeg brukt 
Inka Gold, (gull og turkis). Begge er super å bruke for å få en 3D effekt siden de er 
en ganske tykk og "tørr" paste. Inka Gold er jo ferdig farget paste og super dersom du ikke ønsker å grise for mye med f.eks. Ink spray! ;)



tagen har jeg også brukt embosing pad og hvit embossingpulver 
på de tøffe stemplene fra Tim Holtz, og brukt turkis Dylusions Ink Spray for å farge bakrunnen.

Ellers har jeg brukt tannhjul- stempler fra Kort og Godt, og dotter til pynt, wire thread
rub ons fra TH og Staz. Den tøffe nøkkelklokka er fra Graphic 45.


Jeg håper dette gav inspirasjon til å bli med i vår utfordring "19 SIRKLER.
Utfordringen varer frem til 14. september, og vi håper å se mange bidrag 
med sirkler i en eller annen form!!

Her er premien du kan vinne!




Ha en flott uke, klem, Helga <3













1 kommentar:

  1. Helga Elin Pettersen...thanks for visiting my blog and lovely comments...this is in reply to your comment not forget your link back to blog...dear i have linked back to your challenge blog....

    SvarSlett