fredag 15. juli 2016

Utfordring #18, Bingo med Kort & Godt

Hei hei! :)
Ny fokus på Norsk produsent av Scrappesaker, denne gangen er det

Kort & Godt Hobby, som er et engrosfirma innen hobby og interiør med hovedvekt på mønsterark, stempler, bånd, metallskilt, notisbøker, servietter, invitasjoner og bordkort.


Vi er glade for å kunne jobbe med deres produkter noen uker framover, og håper vi klarer å trylle fram masse inspirasjon.

Idag er det klart for en ny utfordring hos oss, og denne gangen kan du spille BINGO med
Kort & Godt produktene
Vi i DT har vært så heldige å bli sponset med produkter fra Kort og Godt, og jeg har storkost meg med  herlige mønsterark og dies, og lagde dette brettekortet til en barsking. :)



Her er utfordringen:
#18 BINGOBRETT med Kort & Godt produkter

Du kan lage hva du vil, bare du bruker bingobrettet og produkter fra K&G. Utfordringen varer til 14.08, så da er det bare å hive seg med! :)
Reglene for å være med finner du her



Jeg har brukt midten loddrett: knapper, stjerner, dies!




Innsiden av kortet:
Her har jeg brukt tøffe klippeark og tannhjul- diesene fra K&G.



Kvadrat- diesene fra K&G  med "sting" på kantene er veldig kjekke å bruke for å
 bygge opp lag på lag! :)



Kortet utbrettet:
 Også her har jeg brukt den tøffe kvadrat- diesen, og til lommene har jeg laget kvadratiske tags med plass for å skrive hilsen, lime på bilder eller annet.


Stemplene er også fra K&G, og veldig tøffe til herrekort!


Detaljbilde, med utstanset tannhjul som jeg har farget kobber og sølv med Dylusions Ink spray.


Jeg håper dette gav inspirasjon til å bli med i vår utfordring, og håper å se mange flotte bidrag!
Tutorial til dette brettekortet kan du finne her:

Og denne flotte premien kan du vinne, mønsterark, utklippsark, 2 pk dies, 1 pk stempler og masse bånd:)



Ha en flott helg! Klem, Helga <3


Til dette kortet har jeg brukt produkter fra Kort og Godt.


MønsterarkKonfirmant gutt3,







10 kommentarer:

  1. for et utrolig stilig kort du har laget !!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Jorunn <3
    Masse flotte ark og dies å leke seg med! :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort og endå ein enormt bra premie ♥♥♥
    Men eg lure på; når det er bingo kan man KUN bruke dei 3 på rad, eller kan eg i tilleg til til-dømes sjablong-dies-blonder, bruke blomster óg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Fr. Bogstad :)
      Så kjekt at du likte premien! 😊
      Du kan gjerne bruke mer fra Bingobrettet enn de tre på rad, men du må huske å nevne hvilken rad du har valgt hvis du er med i utfordringen vår. Utenom det kan du bruke hva du vil- men husk vi vil se K&G produkter! 😉 Lykke til!
      Klem, DT Helga ❤️

      Slett
  4. Obs! Beklager, men hadde ikkje fått med meg at ein måtte ha med produkter frå Kort&Godt med på kortet. Så bidrag nr 1 kan slettes. Skal prøve å få laga eit nytt kort til utfordringen :)

    SvarSlett
  5. Hei, Guri. :)
    Beklager at du ikke fikk med deg at K&G produkter skulle med i denne utfordringen sammen med BINGO- brettet! Håper å få se flere flotte bidrag fra deg, og at du får anledning til å prøve deg igjen på denne utfordringen. Fortsatt god sommer! ��☀️
    Klem, DT Helga <3

    SvarSlett
  6. Oppdaga nå at perlene eg har brukt på kortet mitt er frå K&G. Men sidan perler er lite gjenkjennelig produkt, fann eg fram eit stempel frå K&G og stempla inni kortet. Så då trenger kanskje ikkje bidrag nr. 1 slettes allikevel?

    SvarSlett
  7. Då blei det ett til kort frå meg til denne utfordringen. Og denne gang er det ikkje tvil om at eg har brukt produkt frå Kort&Godt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du har svingt deg med enda et kort og vil være med å spille bingo med oss, Guri 😊

      Slett