fredag 22. juli 2016

Clean and Simpel card - Smart bruk av restepapir

Hei,

Har lyst til å vise dere en fin måte å bruke restepapir på. 
Fra forrige kort jeg viste på bloggen her hadde jeg igjen litt rester, og jeg likte så godt fargene og mønsteret på Kort og Godt arket, så jeg bestemte meg for å lage et kort til.



Seks heksagoner har jeg stanset ut av mønster arket og limt de sammen. Jeg fant ut at det var enklest å sette de sammen og lime fra baksiden. Har embosset bazzilen med en embossingfolder fra Sizzex som fulgte med Bigshoten min:)


Kantet sirkelen i midten og selve kortet med stickles glitterlim og limt på en lilla bling. Brukt litt sløyfebånd med teksten "Gratulere".


Brukt den samme disen fra Kort og Godt, men brukt den største for å lage tekst og skrive felt på innsiden av kortet. Liker godt hvordan teksten trer fram når kortet er litt enkelt:)

Det var alt for denne gang. Ønsker dere en flott helg:)

Materialliste:
Stempel fra Kort og Godt M-246, M-278, M-292





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar