onsdag 29. juni 2016

Videotutorial på "vridd" eske


I dag tenkte jeg å vise en liten vidoe igjen, men en tutorial på hvordan du kan lage denne.


Jeg syns det er en superduper kul boks, den har ett rom nede - vri - og ett rom oppe:)



På toppen har jeg limt fast en bit av ett sugerør og limt på diecut Kjære konfirmant



Og nedi rommene ligger det DIGG:)


Her er videoen, om du ønsker å se den:)







til denne esken har jeg brukt:
Bazzill
Papirdsign mønsterark
Papirdesign dies
Spellbinders dies
Tim Holtz dies
Papirdesign blomster
Papirdesign stempel
Scrappersfloss


5 kommentarer:

  1. Litt vanskelig å se pregelinjene på det mørke arket
    Av og til treffer lyset så jeg ser dem
    Går det an å pintreste bare dene videoen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Inger-Anette. Ja har fått høre at det burde vært på ett lysere ark, og tar med den til neste gang:) Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding:) Filmen er pinnet hos Scrappiness Klem Lone

      Slett
  2. Denne var kjempestilig! �� God video der du viser tydeleg alt som blir gjort, også at det kan vere litt kronglete å få vridd boksen fyrste gong. Superbra - denne vil eg prøve meg på i dag! �� �� �� �� ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Wenche, takk for koselig tilbakemelding:) Legg gjerne ut bilde av din boks på vår facebook side, Scrappiness, morsomt å se flere forskjellige:) Klem Lone

      Slett
  3. Så gøy eske. Takk for tips og inspirasjon.

    SvarSlett