mandag 9. mai 2016

LO med chipboard

Hei, og god mandag og start på en nye uke. 

I dag har jeg en layout å vise dere. Dette er noe jeg ikke lager ofte, men det var kjempegøy!! Jeg har lekt meg med paste, maling, spray, embossing og moulding paste.
 Her fikk jeg virkelig prøvd meg på mye nytt:)


Jeg har brukt et ark fra Maja Design, påført  paste med stensil, og siden farget med akvarellfarger.
Chipboarden har jeg embosset. Har blandet flere forskjellige farger for å få til ønsket sjatteringer, og ble til slutt fornøyd.


Ført primet jeg mønsterarket på begge sider med Clear Gesso. Da bøyer det seg ikke så lett og tåler farger og vann bedre.


På bakgrunnen har jeg også brukt litt stempling her og der og splashet med litt farge.

Blomstene har jeg farget med litt mist for at de skulle passe godt. De var i utgangspunktet veldig fine, men jeg ville ha litt mer farge på dem.


Prima sin modeling paste og former har jeg ikke prøvd før, men de var bare helt utrolige. Du kan farge dem med nesten hva du vil. Akvarellfarge, embossing, akrylmaling, distress ink eller mist. Det finnes mange former å velge blandt.


Her har jeg farget modeling blomsten med akvarellmaling, forskjellige sprayer og litt embossing pulver til slutt.


Håper dere likte LO'en min. Jeg koset meg masse med å lage den, og har planer for flere.
Da må dere nyte finværet som er lovet denne uken, og så har jeg et nytt innlegg med en liten tutorial på onsdag:)



Materialliste
Osteklut
 (som er klippet litt til)


2 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO ! Så flott med hjertene og en nydelig fargekombo :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du likte den : ) Det som er fint med embossing, er at jeg kunne blande slik at jeg fikk de fargene jeg ønsket og som passet til resten.

    SvarSlett