mandag 7. mars 2016

Vår og konfirmasjon i luften:)


Hei og god mandag:)

Ny uke og nye muligheter, bruk dem godt!

Tenkte å lage en inspirasjon til utfordring #13, som du finner her 
For meg er vår konfirmasjon, og derfor ble det ett kort til jente. Kost meg med lyse fine farger + litt kontrast:) 



Hva er vel mer vår en masse fine blomster



Jenta er stanset ut og satt på 3D puter



Venstre side inni, fikk litt av samme pynt som fronten og ett koselig dikt til konfirmanten.
Får stadig spørsmål om hvite stempelputer, og at det er så vanskelig å få de skikkelig hvite. Vi har prøvd ut noen og den som er brukt her er min favoritt.
Den rosa sirkelen er ikke limt på toppen, så her kan man putte pengegaven om man ønsker.


        

På høyre side har jeg lagd ett skrivefelt og latt perlebåndet fra forsiden gå igjen.



Det var det jeg hadde i dag, ha en kreativ dag alle sammen:) 
Klem Lone

Materialliste:

Kartong:          Bazzill Pinkini og Brocade
Mønsterark:     Papirdesign Muligheter Roseduft
Pynt:                Docrafts servietter
                        Simpisity Halvperlebånd
                        Papirdesign Roser Farget kant, Rosa 1cm og Hvite 1,8cm 
                        Blondebånd
Dies:               Kort&Godt Konfirmant Jente og dekor ramme (denne er for øyeblikket utsolgt)
                       Joy! Edge
                       Die Namics Stitched Circle
                       Lifestyle Scalloped Oval
Stempel:        Kort & Godt 
                      Papirdesign Nesten mann
Stempelpute: Hero Hues




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar