lørdag 2. januar 2016

Posekort




Først og fremst vil jeg ønske Dere alle 

Riktig Godt Nytt År!!!




Mitt siste bidrag for Scrappiness er et posekort. Gøy med lag på lag med papir, og det man måtte ha for hånden. Sugerør er en artig kombinasjon med papir, som jeg har brukt som pynt. Baksiden har jeg gjort plass til å skrive en personlig hilsen.







Dette bidraget var mitt siste innlegg for Scrappiness. Reisen ble desverre kortere enn jeg hadde tenkt, men noen ganger strekker antall timer i døgnet rett og slett ikke til. Men ingen grunn til å ikke følge med videre, 2016 vil ikke bli mindre spennende.
Ønsker Dere alle et kreativt godt nytt år!

Anne Gro



Produktene finner du hos Scrappiness:

Papirer:

Pynt:

Stempel:

1 kommentar:

  1. Happy New Year. That is so cute. Love the paw prints. Hugz

    SvarSlett