fredag 29. januar 2016

Noen ganger holder det med en blomst...

Hei, nå er det snart helg og jeg har mitt siste bidrag for denne gangen. 
Jeg har virkelig kost meg med de fine arkene fra Craft & You, og har igjen brukt et fra serien  Wedding Garden på dette kortet.

Blomster er vakre, og noen ganger holder det med bare en. Til å lage blomsten her jeg brukt en dies og et akvarell ark som jeg har farget med Distress ink.  Synes det gir en fin effekt og liv i blomsten.  For å forme blomsten har jeg brukt McGill; Paper Blossoms Tool Kit, som jeg synes er super å bruke.


Blomsten og bladene har fått litt glitter med Wink of Stella, men det kommer ikke så godt fram på bildet.  Innsiden er også enkel med god plass til å skrive. jeg har brukt  3D limputer fra Papirdesign for å lime blomsten og teksten inne i kortet, noe som gir en fin effekt.


Alle kanter er rufset og så har jeg kantet de med Distress Ink - Vintage photo.


Det var alt for denne gang. Da gjenstår det bare å ønske dere en god helg :)

Materialliste
Bazzil White og Vintage Pink og akvarell ark 200 mg

Ikke glem å bli med vår utfordring. Du finner den her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar