onsdag 6. januar 2016

Min løsning på Mixed media utfordringen.


Hei, jeg er forelsket, dypt og inderlig, og den heldige er det magiske pulveret Brusho!!

Jeg satt lenge å lurte på hva jeg skulle lage til Mixed Media utfordringen vår, da lyste mine bokser med Brusho opp og sa bruk meg :)

Jeg elsker det uttrykk det blir med å spraye vann på litt pulver og la det leve sitt eget liv, og bare bevege litt på tagen mens det er vått, slik at det renner hit og dit, for endringene av fargen er så annerledes når det kommer på der det ikke er vått fra før.



For ikke snakke om de små prikkene det blir hvor pulveret ikke helt er blitt løst opp av vann.

Jeg har sittet på youtube og sett mange videoer om Brusho, og jeg gleder meg til å teste mer ut, og ikke minst finne på ting selv, finne ut hvordan dette kan mikses med andre medium.



Så jeg sier det, dette pulveret er veldig lett å falle for ♥


Det var alt for denne gang, ha en nydelig kreativ dag ♥ Klemm Dt Jorunn


Jeg har brukt:

Papir:

Stensil:


Stempel:
Dylusions

Medium:

Pynt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar