fredag 22. januar 2016

LO med KaisersKraft

Da ble det en LO på slutten av uka.
Jeg har fått de stilige KaisersKraft arkene og satt sammen en LO av mitt søte barnebarn og meg.

Her har jeg klippet ut og limt sammen fra ulike mønsterark fra KaisersKraft. Over har jeg brukt en gjennomsiktig gesso for å få en "hel" overflate.
Til slutt har jeg markert alle utklipp med å tegne opp med Faber Castel Gelatos, som er supre vannfarger. Etter jeg markerte brukte jeg litt vann og strøk over med fingeren slik av vannmalingen fløt litt utover.
Rundt bildet har jeg brukt gull tape (Memory foil tape). Den er helt super til mange ulike prosjekter og limer utrolig bra.


Detaljer:



 



Under har jeg listet opp det jeg har brukt til denne LOen og linket til Scrappiness sin nettbutikk.
Ta gjerne turen innom og se alt det flotte du kan få kjøpt på der, der kan du også se LO'en, tagen og 
kortet jeg har laget til denne uken utstilt i butikken.

Tusen takk for at du tittet innom bloggen! 
Da vil jeg bare ønske alle en kreativ og fin helg!
Klem, Helga <3


Materialliste:

Mønsterark
KaisersKraft: Betsy's Coulture Collection- Bestys Bustier
Antique Bazaar Collection; RestoreUnearthCollectors

Grå Bazill: Ash
Gesso: Blank og hvit

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar