onsdag 23. desember 2015

Kort med tilhørende æske/tutorial

Jeg har i dag lavet en æske med et tilhørende kort. jeg har brugt hvidt karton 1 stykke 18x18 cm og 1 stykke som er låg 18,2x18,2 cm. Scor 2 cm hele vejen rundt på begge stykker karton, klip op i hjørner og lim sammen så du har en top og bund til æsken. Nu er den klar til at blive dekoreret med det søde papir fra craftandyou design Wedding Garden
  





Materialer jeg har brugt:
Stempler
Dies:
Punch
Martha Stewart punch men denne kan også bruges
Pynt:
Jeg håber du har fået lyst til selv at lave en æske med tilhørende kort. Størrelsen på æsken kan du variere som du har lyst, min æske passer til en kort når det er foldet 13,5x13,5 cm 
Du må have en dejlig lillejuleaften, jeg håber du kigger forbi igen den 25 december
Scrap knus Pia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar