tirsdag 1. desember 2015

Julemerkelapper med video.


God morgen, da har vi kommet til Desember, og hva er ikke bedre en å starte å lage sine egne merkelapper. I dag har jeg en video, siden jeg brukte oljepastell som resist.
Dette er det samme som jeg viste på messa i september.

Først kommer de ferdige merkelappene og videoen vil du finne nederst i blogginnlegget.

Her har du alle sammen samlet på et brett :)



De første tagene ble kanskje litt store, men om du ikke har fått sendt noe julekort, kan du jo skrive en liten hilsen bak på tagen som følger gaven.



Synes disse ble så lekne og fine, og ikke mist har en god julfaktor :)







På alle merkelappene har jeg brukt en gamelt stempel med til å fra, for det kan være litt pumpete å skrive etter at du har brukt embossingfolder. Tok noen resteark stemplet og brukte en dies til å kutte dem ut, slik at de fikk litt mønster. Her kan du å rett å slett lime på en ekstra tag og skrive for hånd, med en liten hilsen.




Jeg har brukt:

Papir:

Farge:
Distress Ink

Pynt;

Stempel:

Dies:











  Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig kreativ dag klemm Dt Jorunn ♥


2 kommentarer: