fredag 2. oktober 2015

Mitt bidrag til utfordring #8 BLOMSTER

Allerede min siste dag av min første uke, utrolig hvor fort det går. I dag har jeg lagd ett kort igjen, denne gangen en inspirasjon til utfordring #8 

Summer Crush fra Maja kan da brukes hele året, de er så herlige:)

 

Skrivefelt på høyre side inni kortet



Venstre side inni kortet



 Her er en nærmere titt på pynten i høyre hjørnet.





Og her, videre oppover på høyre side



Framhevet noen av blomstene i arket med bubble caps også:)





Da takker jeg for meg for denne gang, og planene for min neste uke er allerede i gang:) Ikke umulig at jeg må snike inn noe før det også:) 
Klem Lone


Material liste:
Bazzill Pinkini, Blå og Quicksand
Mønsterark Maja Design Summer Crush He gives here flowers og Snapshots
Dies Scrapmagasinet Du er unik
Dies Kort & Godt Fugler
Blomster Papirdesign Roser  og Roser og Wild Orchid Craft Roseknopper 
Glimmermist Jack Frost





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar