mandag 14. september 2015

Anne Gro sitt første innlegg for Scrappiness





Mitt navn er Anne Gro Lia. Jeg bor på Notodden, sammen med samboer og vår lille prinsesse på 1 år. Til daglig er jeg Dekoratør og butikkselger hos Cubus. Så den lille fritiden jeg har, prøver jeg å få tid til litt hobby. Jeg er først og fremst en kortlager, men prøver meg så smått på både LO og Journaling. Stilen min er sterkt preget av Vintage og Shabby chic. Men er alikevel glad i å følge med på, og blir inspirert av andre stiler og teknikker. Mitt kjennetegn er vintage bilder, lag på lag, blonder og blomster.

Føler meg heldig og aldri så lite stolt over å få bli en del av Designteamet til Scrappiness det kommende året. Håper Du vil følge meg, og la deg inspirere! Jeg er iallefall klar, og Gleder meg til å ta fatt på oppgaven.


Mitt aller første bidrag for Scrappiness, er et gutt/herrekort, laget med de utrolig stilige arkene fra Authentique. Pyntet med chipboard fra Blue Fern og stempler fra Kort & Godt. Er veldig glad i gjennbruk, så har også brukt rester fra pappkartong og en brusboks.








Produktene finner du i nettbutikken:

Til slutt vil jeg takke for besøket, og håper du vil ta turen innom på onsdag. Da er vi klare for en ny utfordring, og vi vil gjerne se bidrag fra deg!

Klem fra Dt-Anne Gro

4 kommentarer: