onsdag 5. august 2015

Bursdagskort


Da har jeg enda et til bursdags kort å vise, blir helste slik når jeg er kortlager og familien samles, da er jeg den som fikser kortene.



Jeg har brukt de nydelige Blue Fern studio sine ark fra i fjor sommer. og noen rester jeg hadde av et alfabet.


Før syntes jeg det var veldig vanskelig med blomster, men etter at jeg har startet med å feste dem sammen med trådene sine er det blitt så mye enklere.. Noen blomster dytter jeg bare inni mellom og da blir det både enklere å få dem til å feste seg der du vil og at de holder seg der.


Henter litt fra framsiden og tar det bak å.



Å her bare for å vise hvor høyt det blir.

Det var det jeg hadde for i dag.

Jeg har brukt:
-Papirdesign gule roser
-Hvite roser med litt lilla i

Klemm ~DT Jorunn~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar