onsdag 15. juli 2015

utfordring #6 15 Juli til 14 August

Det ble visst en ny utfordring i dag i stedet for en TUT- men den
  ligger klar til fredag ;)
Min favorittfarge er LILLA, så utfordringen denne gang
er som følger:
Jeg vil se LILLA, FUGLER og GLITTER på en
LO, et kort, et lerret, en tag eller hva som helst ;)

Regler for utfordringen finner du her


Så er det premie, den kommer her.




Her har jeg laget et kort som inspirasjon
til denne utfordringen, som går frem til
14.august kl 23.55 :)





Jeg har brukt de vakre mønsterarkene til Pion i seriene
Basen er lagd av hvit bazzill, og jeg
har brukt en edge-punch på siden av
ene mønsterarket.




Jeg har pyntet med fugler stanset ut med dies fra
Memory Box, blonder, bånd, blomster, Bling  fra Marianne design og
tre-fugler fra Studio Calico. Stempelet er
fra Kort og Godt, og er stemplet på mønsterark og klippet ut.
Har montert det på limputer for å få litt dybde på kortet.





Rundt kanten har jeg tegnet med Wink of Stella brush,
og hatt litt glitterlim på blomstene på mønsterarket,
og på stempeltrykket.

Så da håper jeg vi får inn mange flotte bidrag denne gangen også :)

Sees på fredag :)
*Helen*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar