fredag 3. juli 2015

MixMedia Layout, Sommer Gleder.

Det var ikke bare enkelt å lage denne Layouten, jeg hadde en plan med noen skikkelig kuule mønsterark fra American Craft, men de var ikke så glad i verken gesso eller mist, etter 2 forsøk gikk jeg for kartong. Bildet jeg har brukt er fra 5 år siden da vi var i danmark på ferie. Faktisk et bilde jeg har ment å bruke flere ganger men aldri blitt noe av.

Her har jeg virkelig kost meg med masse farger, og har vel vært litt inspirert over alle de harlige regnbue fargene som har florert på nett. Ikke så lett å se men på Chipboarden har jeg brukt de nye Wink Of stella brush, har å hatt det på blomstene, jeg er imponert over hvor godt det dekker. spesielt på chipboarden, og passer så godt at det er shimmer i det når jeg bruker glimmermist, fuglene fikk å et strøk med wink of stella


Elsker dette "sand" mediumet, fargen sprer seg bare utover, slipper du en dråpe så ser du hvordan fargen bare drar seg utover, nesten litt magisk.


og man trenger ikke lime det fast, husker jeg lurte på hvordan det skulle bli sittende der, for når du tar det på virker det ikke som om det skal bli værende der på egen hånd, men når det er tørt sitter det skikkelig fast.


Må bare vise dere og det var bare en tilfeldighet at jeg merket det, men der hvor jeg har brukt embossing crackle past, da jeg slap en dråpe med svart så så det ut som spindelvev. Ble en skikkelig kul effekt. Jeg har å brukt embossin enamel, det eneste man må huske med det er at det tar lengre tid før det smelter og start oppvarmingen fra undersiden.



Det var det jeg hadde i dag, og dermed er uka mi hos scrappiness over for denne gang. Ha ei nydelig helg og nyt sommervarmen så lenge den varer.

God klemmer ~Dt Jorunn~


Jeg har brukt
Embossing crackle paste
Glimmer mist -Sweet Clover-GLM-Aqua-Vintage Pink-FireFly- Safety orange

2 kommentarer: